გაკვეთილის გეგმა

გაკვეთილის მთავარი თემა
პირველი ოპერა
საგანი/პედაგოგი
მუსიკა/ნინა ბაქანიძე
სწავლების საფეხური/კლასი
აბაზო საფეხური/VIII კლასი
მოსწავლეთა პროფილი
20 მოსწავლე/განსაკუთრებული საჭიროებების მიდგომების მოსწავლეები არ არიან.
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
·         ამ თემის შესწავლით  მოსწავლეები გაეცნობიან  ოპერის როგორც ხელოვნების ერთ-ერთ სახეს;
·         მოიძიებენ პირველი ოპერის წარმოშობის ისტორიას;
·         მოახდენენ ოპერის შედარებას  სხვა მუსიკალური ჟანრის  ნაწარმოებებთან.
გალვეთილის მიზანი და მისაღწევი შედეგები
მუსიკა VIII 5. მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი მუსიკალური ნაწარმოების გაანალიზება.

·         მსჯელობს და საუბრობს მუსიკალური ნაწარმოების მოსმენით გამოწვეულ შთაბეჭდილებებზე.
·         განსაზღვრავს მუსიკალური ნაწარმოების ჟანრს (ოპერა, ბალეტი, სიმფონია, ინსტრუმენტული კონცერტი.) სტილს (კლასიკური ხალხური, თანამედროვე) აფასებს გმირის საქციელს განმარტავს თავის დამოკიდებულებას.
·         საუბრის დროს იყენებს სახელოვნებო/მუსიკალურ ტერმინოლოგიას.,
·         ამოიცნობს მუსიკალურ ნაწარმოებებს მოსმენისას.

წინარე ცოდნა
·         მოსწავლეებმა იციან ოპერის წარმოშობის ისტორია შეუძლიათ დაასახელონ ქართული ოპერები.
შეფასების საგანი და პროცედურები
მოსწავლეებს ვაფასებ წინასწარ შედგენილი შეფასების რუბრიკებით.
საჭიროების შემთხვევაში ვაძლევ განმავითარებელ შეფასებას კომენტარების სახით.
გამოყენებული სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსი
სასწავლო მასალა: სახელმძღვანელო, სქემები, თვალსაჩინოებები;
ტექნიკური რესურსი: კომპიუტერი, პროექტორი, ინტერნეტი.
გაკვეთილის მსვლელობა და მენეჯმენტი
საორგანიზაციო  საკითხი  2 წთ.
მასწავლებელი ესალმება კლასს და კითხულობს სიას.

 I ფაზა - გამოწვევა

1 აქტივობა:  გონებრივი იერიში (5წთ)
მასწავლებელი სვამს შეკითხვებს:
1. რა სახის მუსიკალურ ნაწარმოებებს იცნობთ?
2. რას ნიშნავს სიტყვა ოპერა?
3. ხელოვნების რომელი დარგებია გაერთიანებული ოპერაში?

II ფაზა _ ცოდნის კონსტუირება

 სიღრმისეული ცოდნა.
2 აქტივობა: _ 10 წთ
მასწავლებელი მოსწავლეებს ასმენინებს წინასწარ მომზადებულ მუსიკალური ნაწარმოებიდან ნაწყვეტს.
 3. აქტივობა:  10 წთ. მინი ლექცია თემაზე: „პირველი ოპერა“

III ფაზა _  რეფლექსია 
4 აქტივობა _ 15 წთ
დისკუსია თემაზე: პოეტი თუ კომპოზიტორი?

შეფასება მასწავლებელი მოსწავლეებს აფასებს წინასწარ შედგენილი რუბრიკების მიხედვით. 2 წთ.

საშინაო დავალება 1წთ

No comments:

Post a Comment