გაკვეთილის მთავარი თემა
|
პირველი ოპერა
|
საგანი/პედაგოგი
|
მუსიკა/ნინა ბაქანიძე
|
სწავლების საფეხური/კლასი
|
აბაზო საფეხური/VIII
კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
20 მოსწავლე/განსაკუთრებული
საჭიროებების მიდგომების მოსწავლეები არ არიან.
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
·
ამ
თემის შესწავლით მოსწავლეები გაეცნობიან ოპერის როგორც ხელოვნების ერთ-ერთ სახეს;
·
მოიძიებენ
პირველი ოპერის წარმოშობის ისტორიას;
·
მოახდენენ
ოპერის შედარებას სხვა მუსიკალური ჟანრის ნაწარმოებებთან.
|
გალვეთილის მიზანი და
მისაღწევი შედეგები
|
მუსიკა
VIII 5. მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი მუსიკალური ნაწარმოების გაანალიზება.
·
მსჯელობს და საუბრობს მუსიკალური ნაწარმოების მოსმენით
გამოწვეულ შთაბეჭდილებებზე.
·
განსაზღვრავს მუსიკალური ნაწარმოების ჟანრს (ოპერა,
ბალეტი, სიმფონია, ინსტრუმენტული კონცერტი.) სტილს (კლასიკური ხალხური, თანამედროვე)
აფასებს გმირის საქციელს განმარტავს თავის დამოკიდებულებას.
·
საუბრის დროს იყენებს სახელოვნებო/მუსიკალურ ტერმინოლოგიას.,
·
ამოიცნობს მუსიკალურ ნაწარმოებებს მოსმენისას.
|
წინარე ცოდნა
|
·
მოსწავლეებმა იციან ოპერის წარმოშობის ისტორია შეუძლიათ დაასახელონ
ქართული ოპერები.
|
შეფასების საგანი და
პროცედურები
|
მოსწავლეებს ვაფასებ წინასწარ შედგენილი შეფასების რუბრიკებით.
საჭიროების შემთხვევაში ვაძლევ განმავითარებელ შეფასებას კომენტარების
სახით.
|
გამოყენებული სასწავლო
მასალა და ტექნიკური რესურსი
|
სასწავლო მასალა: სახელმძღვანელო, სქემები, თვალსაჩინოებები;
ტექნიკური რესურსი: კომპიუტერი, პროექტორი, ინტერნეტი.
|
გაკვეთილის მსვლელობა
და მენეჯმენტი
|
საორგანიზაციო საკითხი 2 წთ.
მასწავლებელი ესალმება კლასს და კითხულობს სიას.
I ფაზა - გამოწვევა
1 აქტივობა: გონებრივი იერიში
(5წთ)
მასწავლებელი სვამს შეკითხვებს:
1. რა სახის მუსიკალურ ნაწარმოებებს იცნობთ?
2. რას ნიშნავს სიტყვა ოპერა?
3. ხელოვნების რომელი დარგებია გაერთიანებული ოპერაში?
II ფაზა _ ცოდნის
კონსტუირება
სიღრმისეული ცოდნა.
2 აქტივობა: _ 10 წთ
მასწავლებელი მოსწავლეებს ასმენინებს წინასწარ მომზადებულ მუსიკალური
ნაწარმოებიდან ნაწყვეტს.
3. აქტივობა: 10 წთ. მინი ლექცია თემაზე: „პირველი ოპერა“
III ფაზა _ რეფლექსია
4 აქტივობა _ 15 წთ
დისკუსია თემაზე: პოეტი თუ კომპოზიტორი?
შეფასება მასწავლებელი
მოსწავლეებს აფასებს წინასწარ შედგენილი რუბრიკების მიხედვით.
2 წთ.
საშინაო დავალება 1წთ
|
გაკვეთილის გეგმა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment